Tuesday, October 16, 2012

P#211. ANG SEVENTH STAGE SA DEVELOPMENT Sa Mga CORRUPTIONS COMING FROM WITHIN THE CHURCH HERSELF!


ANG DAPAT

MAHIBALO-AN

Ug MASABTAN 

(PAGPATIN-AW
3:14-22)


  • Sa Hinanali Na Gyud UNTA
  • --- Kanilang Mga CLAIMANT CHRISTIANS Karon(!)
  • Nga Anaa Sa Mga NAGKADAIYAG-GIDALANG-PANGALANG
  • MGA RELIGIOUS ORGANIZATIONS, SECTS,DENOMINATIONS,FELLOWSHIPS
  • ug ILANG GIKA-KOMFORTABLEHAN NGA MGA LAIN-LAING CHURCHES nga GI-PASAKOPAN!!!



v14 "Ug care/of kaniyang MESSENGER SA CHURCH
  • nga nagdalag nagkada-iyang mga pangalan, isulat kini:
  • 'Kini ang mga gi-ingon SA AMEN,
  • ANG MAO GYUD UG TINUOD NGA SAKSI,
  • nga ma-o ANG SINUGDANAN SA TANANG MGA GI-UGMAD UG GIPAMUHAT sa DIOS.

v15 Nasayod AKO sa mga gipa-muhat mo;

  • nga dili ka bugnaw ug dili ka usab init.
  • Bugnaw lang gyud unta ka o ba hinuon, init gyud!


v16 Busa, tungod kay inadlaw man ang imong ka-initon,

  • dili bugnaw dili sab init,
  • i-kusipad KO ikaw!


v17 Kay nag-ingon kang:

  • 'Dato ako ug nagkabutang-butang na,
  • ug wala na akoy pagka-kulang.'
  • Apan wala ka masayod nga gipaka-malaot
  • ug gipaka-makaluluoy ka;
  • ug gipa-pobre,
  • ug gi-botahan ug gihubo-an ka.


v18 Tambagan KO ikaw

  • sa pagbaton gikan KANAKO
  • og pure gold aron ka madato.
  • Pagsul-ob ug bisting puti
  • aron matabunan ang makau-ulaw nimong pagka-hubo.
  • Dihugi ang imong mga mata kay wala ka maka-kita.


v19 Silang AKONG gipang-higugma,

  • AKONG gipa-madlong
  • ug gipang-disiplina.
  • Busa, pag-paningkamoton
  • ug pagbinag-o na!


v20 Oops, nag-tindog AKO

  • gawas sa pultahan
  • nga nagpa-nuktok;
  • kaniyang maka-dungog
  • sa AKONG pag-tawag
  • ug mo-abli KANAKO,
  • mo-sulod AKO diha kaniya
  • ug mani-hapon kuyog kaniya,
  • ug siya uban KANAKO.


v21 Siyang mo-OVERCOME,
  • pa-tuparon KO siya pag-lingkod uban KANAKO
  • didto sa AKONG trono,
  • ingon nga tungod kay wala AKO magpa-piri
  • ni bisan kinsang ni-apopa KANAKO,
  • naglingkod AKO uban Sa AKONG Amahan sa Iyang trono.


v22 Busa, kun may igdu-dungog ka
  • sa AKOng PULONG,
  • pamati-a ang gi-ingon Sa Espiritu
  • ngadto sa mga churches!



~~~#~~~

NEXT>: P#211A. REVELATION 3:14-22 ~






PREVIOUS<: P#210A. REVELATION 3:7-13 ~
THE SIXTH STAGE of The Development of THE CORRUPTIONS COMING from WITHIN THE CHURCH Herself --- rather, THEIR SUCCESSFUL OVERCOMING of THE CORRUPTIONS therein & CONTINUING TO THE PRESENT by virtue of their DETERMINATION TO BEHAVE AS AN ORGANISM & never again to get ORGANIZED in any manner!

No comments:

Post a Comment