Tuesday, October 16, 2012

P#209. ANG FIFTH STAGE Sa DEVELOPMENT Sa Mga CORRUPTIONS COMING From WITHIN THE CHURCH HERSELF!


ANG DAPAT

HIBALO-ON,

SABTON

Ug TUMANON

(PAGPATIN-AW 3:1-5)


  • NILA Nga Mga SAKOP SA CHURCH in GERMANY
  • Ug SA CHURCH of ENGLAND Karon(!)
  • Kun MGA PROTESTANTE Nga Gipasi-ugdahan Ni Luther Niadtong Mga A.D. 1517 pa
  • ...... Unya NagPABILIN DIHA Hangtud Inig-Balik Na Ni JESUS Gikan Sa Langit!



v1 "Ug care/of kaniyang MESSENGER
  • ngadto SA CHURCH NGA NA-RETAZO, isulat kini:
  • "Kini ma-o ang gi-ingon SA NAGHUPOT Sa 7-Spirits sa DIOS ug Sa 7-stars.
  • Na-sayod AKO sa imong mga binuhatan nga nakapa-ilado nimong buhi bisan tu-od patay ka!

v2 Pag-mabinantayon ug lig-ona kanang mga ana-a pa kanimo

  • nga hapit na manga-matay ---
  • kay na-suta KO ang imong nanga-himo
  • nga wala nimo mapa-hingpit sa atubangan SA DIOS.

v3 Busa, i-recall gi-unsa nimo

  • pagka-dawat ug ka-dungog
  • ug sa hugot pag-hupot;
  • unya, pag-BINAG-O.
  • Kung dili ka mag-bantay,
  • anha-on KO ikaw sa kinawatan nga pa-agi
  • nga dili ka ma-kahibalo
  • sa takna sa AKONG pag-abot.

v4 Apan adunay diyutay ninyo diha sa Sardis

  • nga wala ka-bulingi ang ilang bisti
  • ug maka-kuyog sila KANAKO
  • nga binistihan og puti kay takos man sila.

v5 Siya nga mo-OVERCOME,

  • bistehan KO og puti,
  • ug dili KO papason ang iyang ngalan sa Libro sa Kinabuhi;
  • hinuon, AKO nga i-sugid ang iyang ngalan atubangan sa AKO nga Amahan
  • ug sa Iyang mga angels.

v6 Busa, kun adunay igdu-dungog ka

  • sa AKONG PULONG,
  • pamati-a gyud ang gi-ingon Sa Espiritu
  • ngadto sa mga churches!



~~~#~~~

NEXT>: 209A. REVELATION 3:1-6 ~




PREVIOUS<: 208A. REVELATION 2:18-29 ~
THE FOURTH STAGE of The Development of THE CORRUPTIONS COMING from WITHIN THE CHURCH itself & CONTINUING TO THE PRESENT by virtue of their having ORGANIZED WORLD-WIDE!


 

No comments:

Post a Comment