Tuesday, October 16, 2012

P#208. ANG FOURTH STAGE Sa DEVELOPMENT Sa Mga CORRUPTIONS COMING From WITHIN THE CHURCH HERSELF!


MGA DAPAT

HI-BALO-ON,

SABTON

Ug TUMANON



THE MESSAGE
In Reference To
>>PAGPATIN-AW
2:18-29

  • Sa MGA SAKOP Sa TINUOHANG ROMAN CATHOLIC RELIGION
  • Apan Kanila Lang Nga Medyo Daghan Sila og Mga Igpa-PANGUTANA Unta Apan Wala Pa Silay NASUGATAN
  • Ug Napangutan-an Nga Nakapa-SETTLED Gyud Unta SA MGA ISSUES Nila Diha!


v18 "Ug care/of kaniyang MESSENGER
  • SA CHURCH
  • SA PINA-HUMOT NGA MGA SAKRIPISYO, isulat kini:
  • "Ma-o kini ang gi-ingon SA ANAK SA DIOS,
  • KANSANG mga mata nag-dila-ab nga daw kalayo,
  • ug KANSANG mga ti-il ingon sa pina-sinaw nga alloy sa copper ug zinc.

v19 AKO na-sayod sa imong mga binuhatan ---
  • sa pag-higugma,
  • sa pag-alagad,
  • sa pag-tu-o,
  • ug sa imong pag-pa-ilub,
  • ug sa imong mga devotions nga labaw pa karon kay sa kaniadto.

v20 Bisan pa sa ka-dalaygon ninyo tungod ni-ana,
  • aduna AKOy pi-pila ka mga butang nga ika-saway KO kaninyo:
  • nga gi-tuohan ninyo
  • kana nga babaye nga si Jezebel,
  • nga self-proclaimed prophet,
  • sa iya nga pag-tudlo
  • ug pag-galgal ni-ana nga AKONG mga sulugoon
  • aron makig-hilawas
  • ug ma-nga-on sa hinalad ngadto sa mga dios-dios.

v21 AKO nag-hatag kaniya og panahon

  • sa pagBINAG-O na,
  • gikan sa iyang pakig-hilawas,
  • apan dili siya.

v22 Oops, AKO siya nga i-pusdak
  • ngadto sa usa ka higda-anan
  • diin siya ug sila nga na-napaw diha sa ilang pag-PANUDLO uban kaniya
  • mag-ANTUS sa dakong alantuson,
  • unless mag-BINAG-O sila
  • diha sa ilang mga binuhatan.

v23 AKONG patyon ang iya nga mga anak

  • pina-agi sa pagka-insensitive towards sa AKONG pag-panudlo,
  • ug ang tanang churches maka-ila
  • nga AKO ma-o ang na-sayod
  • sa hunahuna ug sa kasingkasing sa tawo.
  • Re-wardan KO ang matag usa kaninyo
  • sumala sa inyong binuhatan.


v24 Apan AKO mo-ingon pa gyud,
  • kaninyo nga ana-a diha sa Thyatira
  • nga wala pa maka-baton ni-ining pag-tulon-ana
  • --- ug wala pa ma-hibalo sa gi-ingon nga mga lawom nga mga panudlo ni Satanas,
  • dili KO magpa-pas-an kaninyo og lain pa nga ma-bug-atan lang mo.

v25 Apan kinahanglan huptan ninyo pag-ayo

  • ang ana-a na kaninyo hangtud sa AKONG pag-abot.

v26 Siya nga mo-OVERCOME,

  • ug mag-tinir sa AKONG mga na-panghimo na ug padayong gi-panghimo pa,
  • ug mag-padayon sila ni-ini hangtud sa katapusan,
  • hatagan KO sila og gahum sa pag-mando sa mga kanasuran.

v27 Ug hari-an niya sila

  • pina-agi sa usa ka dili ma-usab nga standard hinimo og puthaw
  • ug sama sa mga pottery buk-on sila
  • ngadto na sa pag-kapusgay
  • ingon nga AKO naka-dawat sa pag-hari
  • gikan Sa AKONG Amahan.

v28 I-hatag KO usab kaniya ang kabugason.
 


v29 Siya nga adunay igdu-dungog SA AKONG PULONG,
  • pa-pamati-a gyud sa gi-ingon Sa Espiritu
  • ngadto sa mga churches!”
~~~#~~~

NEXT>: P#208A. REVELATION 2:18-29 ~




PREVIOUS<: P#207A. REVELATION 2:12-17 ~ 



No comments:

Post a Comment