Wednesday, July 25, 2012

P#102. (Matthew 16:5-12) WE SHOULD AVOID AT ALL COST Accepting Merely Human Teachings From Our Religious Leaders!




LIKAYAN Gyud

Dapat Nato

SA HUSTO


  • Ang Pag-DAWAT
  • Sa Mga Tawhanon lang
  • Mga Gipa-NUDLO
  • Sa Mga RELIGIOUS Leaders Nato!


THE MESSAGE

In Reference To

>>Matthew 16:5-12


  • v5 Ug sa pag-abot na sa mga disciples didto sa atbang nga bahin sa dagat,
  • na-batyagan nila nga nahi-kalimot diay sila sa pag-dala og pan.


    • v6 Ug unya SI JESUS mi-ingon kanila:
    • "Pag-i-nalisto pag-detect niana nga ig-papa-tubo sa mga Pharisees ug sa mga Sadducees."


    • v7 Ug nag-bagut-bot sila hangtud naka-ingon:
    • "Wala man gud ta maka-dala og pan."


        • v8 Apan SI JESUS, kay na-ka-sabot man SIYA ni-ini, mi-ingon kanila:
        • "O mga gamay og pag-tu-o,
        • ngano nga isig-panga-tarunganay man mo diha
        • sa inyo nga pag-ka-wala pag-dala og pan?


          • v9 Wala pa ba gyud gihapon mo ma-ka-sabot?
          • Wala ba mo ma-hinumdom sa 5 ka pan alang sa 5 ka libo
          • ug unya pila ka baskets nga sobrang inyo nga na-hipos?


            • v10 O sa 7 ka tinapay alang sa 4 ka libo,
            • ug unya pila ka baskets nga sobra nga inyo nga na-hipos?


              • v11 Na-unsa ba nga wala man kamo ma-ka-sabot
              • nga AKO wala mag-sulti ma-hi-tungod sa pan?
              • Pag-bantay kamo sa husto sa ig-papa-tubo o yeast
              • sa Mga Pharisees ug sa Mga Sadducees."


                • v12 Ug unya na-ka-sabot dayon sila
                • nga wala diay SIYA mag-ingon kanila sa pag-bantay
                • sa ig-papa-tubo sa pan
                • kundili sa pagka-hibalo ug pag-sabot
                • nga ila nga dapat likayan ang mga teachings nga gi-insistir
                • sa Mga Pharisees ug sa Mga Sadducees.

                ~~~#~~~


                  NEXT>: P#103. Matthew 16:13-20







                  PREVIOUS<: P#101. Matthew 16:1-4

                   

                  No comments:

                  Post a Comment