Tuesday, July 31, 2012

P#154. (Matthew 25:31-46) SCENE AT THE JUDGMENT SEAT of JESUS in Heaven!

Mao Ra Ba Kini

Unya Ang Eksena

Mahitungod NILA Nga

MGA NAG-BUHAT

KARON og

RELIGIOUSNESS

LANG



ug WALA MAGPA-

JUDGE KANIYA

KARON(!) pa lang

NI-INING MGA

BUHATA

(>>1st Peter 4:17)


Mientras Wala Pa

ANG ETERNAL JUDGMENT

Sa THE CHRIST

Ug Ani-a Pa Ta Niining

CHURCH AGE


diin Nag-JUDGE

KARON(!) SIYA

Kanato unta

DIRECT

Gikan Sa Langit!



THE MESSAGE

In Reference To

>>Matthew 25:31-46

 

  • v31 "Ug, inig-abot na gyud SA ANAK SA TAWO diha SA IYANG HIMAYA,
  • uban Ang Tanan nga Mga earlier Raptured Messengers-OVERCOMERS diha KANIYA,
  • SIYA mo-lingkod diha SA IYANG ma-himaya-on nga TRONO.
    • v32 Ug ang tanan nga kanasuran

    paga-tapukon sa IYANG atubangan
      
    • ug IYANG paga-lainon ang usa gikan sa usa,
    • ma-ora og mag-balantay sa mga hayop
    • nga mag-lain sa mga karnero gikan sa mga kanding,


      • v33 ug Ang Mga Karnero IYANG paga-pundokon sa IYANG tu-o,
      • unya ang mga kanding adto sa IYANG wala.
      • v34 Ug ANG HARI maga-ingon kanila nga ana-a sa IYANG tu-o:
      • 'Ari kamo, O mga sobra pa sa gi-swerte Sa AKONG Amahan,
      • inherita ninyo ANG GINGHARI-AN
      • nga gi-andam alang kaninyo sukad pa
      • sa pag-mugna sa universe;


        • v35 Kay gi-gutom AKO ug inyo AKO nga gi-paka-on,
        • gi-uhaw AKO ug inyo AKO nga gi-pa-inom,
        • kay sa wala pa AKO ninyo ma-ilhi
        • gi-hangop ninyo ang pag-abi-abi KANAKO,


          • v36 hubo AKO ug gi-bistehan ninyo AKO,
          • nag-masakiton AKO ug gi-amoma ninyo AKO,
          • na-bilanggo AKO ug gi-bisitahan ninyo AKO.'


            • v37 Ug KANAKO unya mo-tubag ang mga matarong nga manag-ingon:
            • 'LORD, kanus-a ba kami na-ka-kita KANIMO nga gutom
            • ug amo IKAW nga gi-paka-on,
            • o gi-uhaw ug amo IKAW nga gi-pa-inom?


              • v38 Ug kanus-a ba kami na-ka-hibalag NIMO nga amo IKAW nga gi-abi-abi,
              • o hubo ug amo IKAW nga gi-bistihan?


                • v39 Ug kanus-a ba kami na-ka-kita KANIMO
                • nga nag-ma-sakiton o na-bilanggo
                • ug amo IKAW nga gi-bisitahan?'


                  • v40 Ug kanila mo-tubag unya ANG HARI nga maga-ingon:
                  • 'Sa pagka-tinuod, mag-ingon AKO kaninyo,
                  • nga sa gi-buhat ninyo kini
                  • ngadto sa usa sa mga labing gamay ni-ining AKO nga mga ka-igso-onan,
                  • gi-buhat ninyo kini dinhi KANAKO.'


                    • v41 Unya IYANG ingnon ang mga anaa sa iyang wala:
                    • 'Pa-layo gikan KANAKO, kamo nga mga tinunglo,

                    • ngadto sa kalayo nga walay pag-ka-tapos
                    • nga gi-tagana alang sa yawa ug sa iyang mga angels;


                      • v42 kay sa gutom AKO wala ninyo AKO pa-kan-a,
                      • gi-uhaw AKO wala ninyo AKO pa-imna,


                        • v43 kay sa wala pa AKO ninyo ilhi wala mo mo-abi-abi KANAKO,
                        • kay sa hubo AKO wala AKO ninyo bistihi,
                        • sa nag-ma-sakiton ug binilanggo AKO wala AKO ninyo bisitahi.'


                          • v44 Ug mo-tubag usab unya sila nga ma-nag-ingon:
                          • 'LORD, kanus-a ba kami na-ka-kita KANIMO
                          • nga gutom o uhaw o wala KA namo ilhi
                          • o hubo o nag-masakit o binilanggo,
                          • ug nga wala IKAW namo silbehi?'


                            • v45 Ug kanila unya mo-tubag SIYA nga maga-ingon:
                            • 'Sa pagka-tinuod, maga-ingon AKO kaninyo,
                            • nga sa ingon nga wala ninyo kini pam-buhata
                            • ngadto niining mga na-ala-ut,
                            • wala usab kini ninyo buhata dinhi KANAKO.'


                              • v46 Ug sila ma-mahawa pa-ingon ngadto sa silot nga dayon,
                              • apan ang mga matarong ngadto Sa Kinabuhing Dayon."

                              ~~~#~~~



                              NEXT>: P#155. Matthew 26:1-75, 1-2




                                

                              PREVIOUS<: P#153. Matthew 25:14-30



                              No comments:

                              Post a Comment